Általános szerződési feltételek

1. Tárgy: Ezen általános szerződési feltételek (ÁSZF) a Terra Ignis Kft. (székhely: 1125 Budapest, Kútvölgyi út 67. 1/4, adószám: 23066355-2-43, cégjegyzékszám: 01-09-951356) (a továbbiakban: Vállalkozás) és a Vállalkozás által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél, a továbbiakban együttesen: Felek) között létrejött vásárlási szerződés vonatkozásában a Felek jogairól és kötelezettségeiről rendelkeznek.

2. A szerződés és időtartama: Az ezen az oldalon az Ügyfél által benyújtott és a Vállalkozás által e-mailben visszaigazolt megrendeléssel vásárlási szerződés jön létre. A szerződés a megrendelés Vállalkozás általi visszaigazolásával lép hatályba, és a megrendelt termék Ügyfél általi átvételével teljesül.

3. A Vállalkozás elérhetősége: A megrendeléssel kapcsolatosan az Ügyfél a Vállalkozást munkanapokon 8.00 és 18.00 között a 70-639-3626 telefonszámon vagy az  e-mail címen keresheti.

4. Az elektronikus megrendelés menete: A megrendelés előzetes regisztráció nélkül hajtható végre. A megrendeléshez az Ügyfélnek kötelezően meg kell adnia nevét, számlázási nevét és címét, telefonszámát és e-mail címét, és meg kell jelölnie az igényelt példányszámot és az átvételi módot. Postai szállítás igénylése esetén meg kell adni a postacímet, a megjegyzés rovatba pedig további észrevételeket írhat. Az Ügyfél megrendelése a Megrendelem gomb megnyomásával véglegesíthető. A Mégse gomb megnyomásával a megrendelésre nem kerül sor, az Ügyfél ebben az esetben az előző oldalra ugorhat vissza.

5. A megrendelés visszaigazolása: A Vállalkozás legkésőbb 48 órán belül e-mailben visszaigazolást küld a megrendelésről. Ebben feltünteti az Ügyfél által megadott személyes adatokat, az igényelt példányszámot, a termék egységárát és ellenértékét, az áfa százalékos mértékét, az átvételi módot, az esetleges szállítási költséget, a fizetendő végösszeget, átutalás esetén a Vállalkozás bankszámlaszámát és a közlemény rovatban feltüntetendő információt, személyes átvétel igénylése esetén tájékoztatást ad az átvétel pontos helyéről, időpontjáról és módjáról. Amennyiben a megrendelt termék aktuálisan nem áll rendelkezésre, a Vállalkozás a visszaigazolásban tájékoztatja az Ügyfelet a várható szállítási időről. A Vállalkozás az e-mailes visszaigazolás sikertelensége esetén telefonon igazolja vissza a megrendelést. Ha az Ügyfél sem e-mailben, sem telefonon nem elérhető, a Vállalkozás a megrendelést semmisnek tekinti.

6. Személyes átvétel: Személyes átvétel esetén szállítási költség nincs. Ilyen esetben csak készpénzes fizetés lehetséges, amely az átvételkor esedékes. Személyes átvétel választásakor az Ügyfélnek lehetősége van ésszerű határok között (a választott városon belül) más átvételi helyet és időpontot kérni, és erről a Vállalkozással egyeztetni.

7. Postai szállítás: Postai szállítás igénylése esetén az Ügyfél csak a Vállalkozás visszaigazolásának kézhezvételét követően kezdeményezhet fizetést, a visszaigazolásban megjelölt összegnek az ugyanott megjelölt bankszámlaszámra történő átutalásával, a közlemény rovatban az ugyanott megjelölt információ feltüntetésével. A Vállalkozás az összeg megérkezéséről újabb visszaigazolást küld az Ügyfélnek, és a terméket csak ezt követően postázza. A küldemény tartalmazza a megrendelésnek megfelelően kiállított, papír alapú számlát is. Postai szállítás igénylésekor a megrendelés az átutalás elmaradása esetén semmisnek tekinthető.

8. Elállás: Az Ügyfél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései szerint élhet az elállás jogával.


Szállítási és fizetési információk

Copyright © 2014 Terra Ignis Kft., 2016 Terra Ignis Bt. | Készítette: Honlapkészítés